domingo, 6 de diciembre de 2009

La Aduana de Rosario



Un edificio testigo de la "belle epoque", y de un proyecto de país distinto al que hoy tenemos. Un croquis rápido solo un sector porque el follage me impedía dibujarlo completo. En tinta roller negra sobre papel común A4, lo primero que tuve a mano.

18 comentarios:

Carlos Herrera dijo...

Muy buen trazo Diego. Creo que el dibujo cuenta cómo está hecho, casi como si fuera arqueología... linea soporte, limites verticales, fajas, fondos, sombreados y texturas.

Unknown dijo...

bueniisimo Diego! coincido con Carlos, todo un estilo con cuatro trazos bien puestos!

سما احمد dijo...

enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz
enjz

peyman shams dijo...


لایسنس میکروتیک
خرید لایسنس میکروتیک
کرک میکروتیک
لایسنس 6 میکروتیک
لایسنس 5 میکروتیک
لایسنس 4 میکروتیک
میکروتیک لایسنس
license mikrotik
license mikrotik iran
license میکروتیک
میکروتیک license
فروش لایسنس میکروتیک
لایسنس میکروتیک ایران
لایسنس میکروتیک نوران
کرک لایسنس میکروتیک
کرک mikrotik
لایسنس mikrotik
تهیه لایسنس میکروتیک
لایسنس ارزان میکروتیک
لایسنس لول6 میکروتیک
لایسنس لول5 میکروتیک
لایسنس لول4 میکروتیک
لایسنس لول 6 میکروتیک
لایسنس لول 5 میکروتیک
لایسنس لول 4 میکروتیک
license level 6 میکروتیک
license level 5 میکروتیک
license level 4 میکروتیک
لایسنس level 6 میکروتیک
لایسنس level 5 میکروتیک
لایسنس level 4 میکروتیک
خرید لایسنس 6 میکروتیک
خرید لایسنس 5 میکروتیک
خرید لایسنس 4 میکروتیک
لایسنس روتر میکروتیک
لایسنس های RouterOS میکروتیک
لایسنس سطح 4 میکروتیک
لایسنس سطح 5 میکروتیک
لایسنس سطح 6 میکروتیک
لایسنس روتربرد میکروتیک
لایسنس روتربورد میکروتیک
Mikrotik RouterOS Level 4
Mikrotik RouterOS Level 5
Mikrotik RouterOS Level 6
خرید اینترنتی لایسنس میکروتیک
خرید آنلاین لایسنس میکروتیک

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
لیفت پیشانی dijo...

اگر چین و چروک و خطوط زیادی در ناحیه پیشانی خود می باشید، لیفت پیشانی بهترین گزینه برای شما می باشد. برای اطلاعات بیشتر از هزینه های لیفت پیشانی مراقبت های لازم قبل و بعد عمل و روش های مختلف برای صاف کردن پوست پیشانی به وب سایت متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدیانی سری بزنید.

پروفیل همارشتن dijo...

در بین برند های شناخته شده ای که اقدام به تولید پروفیل های یو پی وی سی می کنند می توان به پروفیل همارشتن اشاره کرد که با سابقه ای طولانی در این حوزه توانسته است توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند. برای آشنایی بیشتر با این برند به ارائه توضیحاتی می پردازیم.

mr ashlafi dijo...

شقاق، ترک و یا زخمی است که در قسمت ابتدای مقعد اتفاق می افتد که خیلی دردناک است و برخی اوقات با خونریزی اندکی موقع اجابت مزاج همراه می باشد. با استفاده از لیزر بخشی از بافت کناره شقاق و بافت خود زخم را با پرتوافکنی درمان می کند. برای اطلاع از جزئیات و هزینه درمان شقاق به سایت کلینیک لیزر شفا مراجعه کنید.

emad dijo...

انتخاب پارچه فیلتر پرس یکی از متغیرهای کلیدی و مهم در بهینه سازی هر نوع برنامه مرتبط با فیلتر مایعات می باشد. از جمله نکات مهمی که در انتخاب پارچه فیلتر پرس باید در نظر گرفت، شامل مواردی همچون مقاومت در برابر کشش، سهولت در تخلیه فیلتر کیک، مقاومت در برابر واکنش های شیمیایی و ساییدگی، خواص حرارتی، حفظ ذرات و موارد دیگر می باشد.

emad dijo...

لیفت ابرو یکی از عمل های زیبایی است که امروزه به دلیل کاهش فرایند کلاژن سازی، افزایش سن و برای شاداب تر شدن چهره انجام می شود. از آنجایی که قسمت هایی پایینی ابرو و پیشانی نسبت به مابقی اعضای صورت بیشتر دچار چین و چروک می شوند با لیفت ابرو به سادگی می توان این خطوط را برطرف کرد و از داشتن چهره ای خسته و عبوس جلوگیری کرد. مرکز فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدیانی در فضایی آرام و مناسب پذیرای بیماران و میهمانانی می باشد که علاقمند به مشاوره و کسب اطلاعات در زمینه روش های نوین زیبایی هستند.

alison dijo...

درمان فیستول اطراف مقعد با کمک گرفتن از جراحی که به طور معمول این کار با بکارگیری بی حسی موضعی صورت می گیرد ممکن است در بعضی از موارد بیهوشی عمومی لازم شود. باتوجه به عمق درگیری، از روش های جراحی متفاوتی استفاده می شود. کلینیک لیزر شفا با مدیریت دکتر داود تاج بخش به عنوان بهترین مرکز درمان بیماری های گوارشی و نشیمن گاهی مجهز به تخصصی ترین و بروزترین دستگاه های لیزر ( که امروزه در دنیا استفاده میگردد) می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کلینیک لیزر شفا مراجعه فرمایید.

alison dijo...

مینی چیلر دراصل چیلر هواخنک کوچکی است که پمپ و منبع انبساط نیز در آن وجود دارد برای تولید آب سرد مورد نیاز جهت فن کویل یا دستگاه های صنعتی همچنین برای واحد های آپارتمان‌ها، ویلاها و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.ینی چیلرهای تهویه نوین می تواند به صورت مستقل از هم برای هر طبقه یا واحد ساختمانی یا واحد صنعتی نصب شده و در مدار قرار گیرد. این دستگاه می تواند در سه مدل بالازن، روبرو زن، مورب، باتوجه به نیاز پروژه و قابلیت نصب در پشت بام یا تراس یا محیط صنعتی ، طراحی و ساخته می شود. شرکت تهویه نوین ایرانیان با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای، متشکل از مهندسین با تجربه و نیروهای متخصص بر آن است تا در مسیر تحقق مشتری مداری گامهایی مؤثرتر بردارد. در این راستا با ارائه محصولاتی با کیفیت، عملکردی مطلوب، هزینه ای بهینه و نیز خدمات پس از فروش، در پی جلب رضایت مشتریان گرامی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت تهویه نوین ایرانیان مراجعه فرمایید.

R1se Hluoluo dijo...

Susu sapi juga mengandung lemak jenuh dan kolesterol dalam jumlah tinggi, yg dapat meningkatkan risiko penyakit jantung, jadi orang harus mengonsumsi susu dalam jumlah sedang. Susu mengandung kalsium dan vitamin D, dua nutrisi yg dapat membantu melindungi dari kanker.

Kalsium dapat melindungi lapisan usus untuk mengurangi risiko kanker usus besar atau kanker rektum. Namun, penelitian telah menghubungkan terlalu banyak kalsium dengan kanker prostat. https://SusuLembang.web.id Vitamin D mungkin berperan dalam regulasi pertumbuhan sel. Ini dapat membantu melindungi dari kanker usus besar, dan mungkin kanker prostat dan payudara. Namun, penelitian juga mengaitkan kadar vitamin D yg tinggi dengan peningkatan risiko kanker pankreas.

0912 dijo...

قیمت چیلر تراکمی
خرید چیلر تراکمی
فروش چیلر تراکمی
قیمت مینی چیلر
خرید مینی چیلر
فروش مینی چیلر
چیلر تراکمی هوا خنک
چیلر تراکمی آب خنک
قیمت روفتاپ پکیج
قیمت هواساز صنعتی
قیمت ایرواشر

yadongbiz dijo...

I have learn several good stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting. I surprise how so much effort you place to make this type of fantastic informative web site Feel free to visit my website;
야설

yahanvideonet dijo...

Attractive portion of content. I simply stumbled upon your web site and in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your weblog. Feel free to visit my website; 일본야동
일본야동
국산야동
일본야동
한국야동

koreayadongcom dijo...


It’s really a great and useful piece of information. I am glad that you shared this useful information with us. Please keep us up to date like this. Thanks for sharing. Feel free to visit my website; 일본야동
일본야동
국산야동
일본야동
한국야동

Para contactarnos escribe a nuestro mail oficial: argentina@urbansketchers.org

Entradas populares