martes, 26 de febrero de 2013

Una casa amarilla...


En la calle ex Arribeños. Una cuadra con casas bajas,
y una casa amarilla..... 
 Representa una época, la del chalet, como sus vecinas,
la de al lado conservó su tono piedra, y la de mas allá
se escondió tras  la hiedra
.

23 comentarios:

Anónimo dijo...
Este blog ha sido eliminado por un administrador de blog.
Unknown dijo...

qihang0911,ray ban outlet
swarov ski jewelry
rolex replica watches
prada outlet
hermes belt
jordan shoes
lebron james shoes
ralph lauren polos shirts
tory burch outlet
louis vuitton
ralph lauren pas cher
retro jordans
nike roshe run women
adidas shoes uk
soccer shoes
longchamp
nike blazer
christian louboutin uk
kate spade outlet
juicy couture
coach outlet online
coach factory outlet
adidas originals
fake oakley sunglasses
adidas superstars
true religion outlet
hollister kids
mont blanc
adidas shoes
north face uk
ugg sale
ugg slippers
nike air max 90
ghd
q

app for pc dijo...

Have bookmarked this page.
thuglife video maker for pc
androdumpper for pc
thuglife video maker for pc

Anónimo dijo...

I was very impressed by this post, this site has always been pleasant news. Thank you very much for such an interesting post. Keep working, great job! In my free time, I like play game: imgtaram. What about you?

Loterias dijo...

My congratulations, your article was wonderful!!!

Resultado de Hoje

Unknown dijo...

در میان سفرهای خارجی، کشورهای شرق آسیا به جهت برخورداری از آب و هوایی مناسب، جاذبه های تفریحی و گردشگری فوق العاده بی نظیر و البته سهولت در صادر کردن روادید بیش از کشورهای اروپایی یا آمریکایی مورد توجه ایرانیها قرار داشته اند. یکی از این کشورها سنگاپور است که قصد داریم شما را جهت سفر به سنگاپور در نوروز ۹۷ در مقاله امروز آشنا کنیم؛ مطمئنا سفر به کشورهایی نظیر سنگاپور، مالزی یا اندونزی آن هم در ایام نوروز برای شما و سایر خانواده ای ایرانی بسیار لذت بخش خواهد بود.
سنگاپور یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا است که در جنوب شبه جزیره مالایا قرار گرفته است. این کشور که کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا محسوب می شود؛ کشوری ثروتمند، مدرن و یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری در آسیا است. لازم بذکر است که کشور سنگاپور تا سال ها مستعمره بریتانیا و ژاپن بود اما بالاخره در سال ۱۹۶۳ استقلال خود را به دست آورد و پیشرفت خوبی هم در زمینه اقتصادی و گردشگری کرد. سنگاپور اگرچه کشور بسیار کوچکی است اما جاذبه های گردشگری زیادی دارد و سالانه تعداد زیادی مسافر این کشور را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند
در مقالات گذشته E-Singapore نیز برخی از جاذبه های توریستی سنگاپور را به شما معرفی کرده بودیم؛ اما باید به چند جاذبه گردشگری شاخص این کشور که بیش از همه همواره مورد توجه قرار داشته اند نیز اشاره کنیم:
یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری سنگاپور که چشم گردشگران را محسور خود کرده است، باغ زیبایی است به مساحت حدود ۱۰۰ هکتار که درخت های خارق العاده و مجسمه های بی نظیری را در دل خود جای داده است. شما می توانید ساعت ها از دیدن این باغ استوایی لذت ببرید.این باغ دارای ابردرخت هایی با ارتفاع ۲۵ متر است که هر کدام یک باغ عمودی هستند. بازدید از این باغ رایگان می باشد ولی باید برای رفتن بر روی پل اسکای وی بلیت تهیه کنید.
زندگی و تفریحات شبانه در اسکله کلارک باعث شهرت آن شده است. نورهای بسیار زیادی از این منطقه ساطع می شود که چشم عابران را به خود خیره می کند. مرکز تجارت سنگاپور در همین اسکله واقع شده است و امروز به مکانی پر از رستوران ها، کافه ها و مراکز خرید و تفرجگاه های مختلف برای بسیاری از اهالی سنگاپور و جهانگردان بدل گردیده است. با تور سنگاپور نوروز ۹۷ همراه شوید و نوروزی متفاوت تر از همیشه را برای خود رقم بزنید.
از دیگر مراکز خرید سنگاپور می توان به فروشگاه های داخل فرودگاه اشاره کرد. این فروشگاه ها به خاطر اینکه در فرودگاه قرار دارد و مالیات به آنها تعلق نمی گیرد نسبت به مراکز خرید دیگر با قیمت کمتری به فروش می رسد بنابراین در میان گردشگران طرفداران زیادتری دارد.
در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که اگر قصد دارید سنگاپور را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید لازم است نکاتی را درباره این کشور آسیایی بدانید. نکته اول اینکه نگران برقراری ارتباط با مردم سنگاپور، فروشنده ها، مسئولان هتل ها و نباشید زیرا اگرچه سنگاپور کشور آسیایی است اما اکثر مردم آن به زبان انگلیسی صحبت می کنند. امیدواریم نوروز ۹۷ بی نقص و البته فراموش نشدنیای را به همراه خانواده خود در سنگاپور سپری کنید.

Unknown dijo...

گردشگران پذیرایی می کند؛ تور تایلند در نوروز 97 انتظار شما را می کشد.
سوآن داک یکی از زیباترین معابد شهر چیانگ مای است. این معبد قدیمی است و معماری خاص خود را دارد. دسترسی به آن نیز آسان است. سوآن داک در خیابان سوتب و در نزدیکی دیوارهای باستانی شهر چیانگ مای نو و قدیم اتفاق شده است. سوآن دوک پر از تصویر ها و صورتگری های زیبا است و محیطی آرام بخش دارد. دعا و عبادت کاهنان بودایی این معبد نیز برای گردشگرانی که از نقاط مختلف دنیا به چیانگ مای سفر کرده اند، جذاب است. اصلی ترین ویژگی آن، سالن عبادت کاهنان بودایی است.
یکی از جالب توجه ترین جاذبه های توریستی تایلند، مینی سیام نام دارد. مینی سیام (Mini Siam) نزدیک مرکز پاتایا اسکان دارد و در آن ماکت های کوچکی از معروف ترین جاذبه ها و مناطق تاریخی نامور تایلند و دیگر کشورها ساخته شده است. سومین مجموعه مینیاتوری بعد از نمونه های مشابه آن در هلند و تایوان است که بیش از 100 مدل مینیاتوری از آثار تاریخی و باستانی دنیا را در مقیاس 1:25 در خود جای داده است.
آثاری همچون معبدهای معروف تایلند مانند آتشکده بودای زمردین، برج ایفل، مجسمه آزادی، برج کج پیزا و تخت جمشید جزو این مجموعه هستند.سیام نام قدیم کشور هزار آتشکده یعنی تایلند است و در ورودی شهر پاتایا قرار دارد. تخمینی که از آمار بازدید توریستها و مردم تایلند از این پارک زیبا زده شده است درحدود 10 میلیون نفر در سال است و از این بنا درآمد بسیار خوبی را برای این کشور به ارمغان می آورد.
باغ وحش ببرها، پای پوش ریپلی، پا افزار هنری بطری های شیشه ای، آذرگاه چای مونگخون، باغ استوایی نانگ نوچ، دنیای زیر آب، خانه مقدس حقیقت، دهکده فیل ها و از دیدنی های دیگر پاتایای تایلند هستند.
حال با این اوصاف نظر شما درباره نوروز 97 در تایلند چیست؟ امیدواریم سفری جذاب و فوق العاده را پیش رو داشته با

Unknown dijo...

تور بالی معروف ترین و پرطرفدارترین تور اندونزی است. شهر بالی اندونزی یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری جهان است که چندین بار به عنوان بهترین جزیره مجلل جهان در مجله ی بین المللی مسافرت انتخاب گردیده است. این جزیره به دلیل داشتن سواحلی حیرت انگیز، طبیعتی بی نظیر، هتل ها، مراکز اقامت و رستوران های مجلل، همواره تور بالی را به یکی از اصلی ترین گزینه های سفر برای مردم دنیا قرار داده است و درست به همین دلیل در اکثر ماه های سال این جزیره مملو از توریست هایی از سراسر جهان است.
اگر از برخی باران های سیل آسای فصل زمستان چشم پوشی کنیم، هر زمانی را که در طول سال برای دیدن بالی انتخاب کنید اشتباه نکرده اید. روزهای آفتابی و شب های خنک بالی این جزیره را به بهشتی افسانه ای برای توریست ها تبدیل کرده است.‬‬ سواحل زیبای بالی همواره برای گردشگران این جزیره جذابیت خاصی داشته است، بخصوص سواحل نوسادوا که در رتبه بندی جهانی، رتبه پنجمین ساحل زیبای دنیا را کسب کرده است. گفتنی است این منطقه از وجود هتل های بسیار مجلل، رستوران های بی نظیر و کشتی های لوکس تفریحی نیز بهره مند می باشد.می گیرند. مطمئنا جزیره بالی که در این فصل آب و هوای بی نظیری دارد نیز یکی از نقاط مورد نظر خیلی از گردشگران مشتاق ایرانی ست؛ پس اگر شما هم از هم اکنون تور بالی بهار 97 را برای سفر جذاب بهاری خود مد نظر دارید، بهتر است همین حالا با کاروانیک تماس بگیرید...
با کاروانیک انواع تورهای خارجی را از آسیا گرفته تا آمریکا، آفریقا و اروپا تجربه کنید. شما می توانید در این صفحه انواع تورهای خارجی جدید و ویژه کاروانیک را مشاهده کنید. در حال حاضر تورهای ویژه بهار 97 کاروانیک از ماکائو گرفته تا بارسلونا در اسپانیا، مونته نگرو، صربستان، پاتایا و با شرایط ویژه قابل ارائه می باشند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

Unknown dijo...

کم کم بوی فوتبال می رسد؛ بویی کاملا متفاوت... بوی جام جهانی می آید! انتظارها در حال به پایان رسیدن است و کل دنیا تا 50 روز دیگر مجددا پس از 4 سال می توانند شاهد هیجان انگیزترین رقابت های فوتبال در سراسر جهان باشند. بد نیست بدانید که شمار ایرانی هایی که از چند ماه پیش شروع به خرید تور جام جهانی روسیه کرده بودند، همچنان جریان داشته و هرچه به این رقابت ها نزدیک تر می شویم، روز به روز افزایش می یابد. در خلال روزهایی که تیم ایران بازی فوتبال با رقبای خود ندارد، به گردشگری در شهرهای روسیه بخصوص مسکو و سن پترزبورگ بپردازید مطمئنا شما هم می توانید لذت فوتبال با تور جام جهانی ۲۰۱۸ را از نردیک بچشید!

Unknown dijo...

مالزی کشوری است که در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است و پایتخت این کشور شهر کوالالامپور است. نکات بسیار مهم در سفر به مالزی و تایلند که باید بدانید موضوع اصلی این پست از وبسایت جاده های سبز است. دلیل معروف بودن این کشور سواحل بسیار زیاد ان است که باعث ورزش غواصی پیشرفت بسیار زیادی کند. درکنار سواحل بسیار زیادی که این کشور دارد می توانیم به طبیعت سرسبز مالزی نیز اشاره کرد که دارای جذابیت خاص خود می باشد.

برترین جاذبه های گردشگری آسیا را می توانید بیابید. بیشتر روزهای کشور مالزی گرم و مرطوب هستند پس بهتر است لباسی را برای انتخاب کنید که برای این آب و هوا را دارد. اگر عاشق طبیعت هستید و دوست دارد از طبیعت مالزی دیدن کنید باید حتما کفشی را انتخاب کنید که برای گشت و گذار در طبیعت مناسب باشد. در کنار این موارد سعی کنید زمانی که به معابد و بناهای مذهبی سفر می کنید از لباس پوشیده استفاده کنید.

تور تایلند یعنی سفر به سرزمین لبخندها؛ کشور تایلند که در بخش جنوب شرقی آسیا، درشبه جزیره ی هندوچین، بین لائوس، کامبوج و مالزی واقع شده، یکی از محبوب ترین کشورهای آسیاسی برای توریست ها محسوب می شود.

یکی از شهرهایی که می توانید در تایلند به آن سفر پاتایا می باشد که می توانید برای کم کردن هزینه های خود از تور پاتایا استفاده کنید. کشور تایلند و مخصوصا شهر پاتایا و یا بانکوک شهرهایی هستند که هیچگاه از سفر کردن به این شهرها دلسرد نخواهید شد.ً

Bianca Mendes dijo...

I'm loving visiting your blog, all your articles are great.

Congratulations!


Resultado Tri Legal

Caetano Lins dijo...

Thank you.

Quina.

sophieturner dijo...




I like your explanation of topic and ability to do work.I really found your post very interesting .
Email Password Recovery

Image Manipulation Expert dijo...

Wow! Excellent and very nice post. I have very glad to read your article. Really you are a brilliant person. I have read your full article and I have got much important news that was very helpful to me. Thanks a lot for sharing a nice article. I am waiting for your next post.
For portrait photography, e-commerce business, Photoshop needs product photo editing Fur Hair Masking pop up. We provide all kinds of high-quality photo editing services at a competitive price from Clipping Expert Asia. That helps to make your e-commerce business pop-up. If you want to know about the best high-quality product photo editing service can you visit Clipping Expert Asia.

طراحی سایت dijo...

تعرفه هاست لینوکس
تعرفه طراحی سایت
طراحی سایت دیجی کالا

amc stars dijo...

تاریخ امروز
ابزار وبلاگ
ابزار وبلاگ
ابزار وبلاگ
خرید رپورتاژ آگهی

John dijo...

Wow! Excellent and very nice post. I have very glad to read your article. Really you are a brilliant person. I have read your full article and I have got much important news that was very helpful to me. Thanks a lot for sharing a nice article. I am waiting for your next post.
For portrait photography, e-commerce business, Photoshop needs product photo editing Fur Hair Masking pop up. We provide all kinds of high-quality photo editing services at a competitive price from Clipping Expert Asia. That helps to make your e-commerce business pop-up. If you want to know about the best high-quality product photo editing service can you visit Clipping Expert Asia. دانلود آهنگ جدید
Wow! Excellent and very nice post. I have very glad to read your article. Really you are a brilliant person. I have read your full article and I have got much important news that was very helpful to me. Thanks a lot for sharing a nice article. I am waiting for your next post.
For portrait photography, e-commerce business, Photoshop needs product photo editing Fur Hair Masking pop up. We provide all kinds of high-quality photo editing services at a competitive price from Clipping Expert Asia. That helps to make your e-commerce business pop-up. If you want to know about the best high-quality product photo editing service can you visit Clipping Expert Asia.

Blogger dijo...

پیامک های دو طرفه ابزار مناسبی برای تعامل دو طرفه با مخاطبانتان است. پاسخگوی خودکار پیامکی read more به شما امکان می دهد بدون نوشتن یک خط کد ، پاسخگوی خودکار پیامکی 24/7 بسازید. افراد می توانند با ارسال یک کلمه کلیدی به اطلاعات مورد نظر دسترسی پیدا کنند و سیستم به طور خودکار با اطلاعاتی که شما تعیین کرده اید پاسخ می دهد.

Danil Pamungkas dijo...

Spot on with this write-up, I truly think this website needs much more consideration. I’ll probably be again to read much more, thanks for that info.

Aytoloja.org
Information
Click Here
Visit Web

onlyblog dijo...

Nice Blog. Thanks for sharing with us. Such amazing information.

How the popularity of fantasy cricket is growing in India

Airtel Tower Office dijo...

Airtel tower installation and complain office
Airtel tower rent per month (Rural and Urban area in 2022)
Registration open for Airtel mobile tower installation 2022
Airtel tower agreement letter & Airtel tower approval letter
Airtel tower installation complaints or its complaint number
Airtel tower installation customer care number & contact no
Submit Airtel tower complaint online & get solved in 24hours
Documents require for Airtel mobile tower installation

Sabrina Mello dijo...

This article is very good, your content is the best! Congratulations!

resultadoloteriadossonhos.net

Fernanda Gomes dijo...

I really enjoy visiting and reading your content, even save it to my favorites.

www.dinheironobolso.net

Para contactarnos escribe a nuestro mail oficial: argentina@urbansketchers.org

Entradas populares